- Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa animacji integracji rodzinnej przez 4 dni dla uczestników projektu – łącznie dla 150 Uczestników Projektu podzielonych na 6 grupy: A,B,C,D,E,F.
- Cel zamówienia: Celem rozeznania rynku jest zagwarantowanie UP usługi animacji integracji rodzinnej podczas wyjazdu integracyjnego dla rodzin, który jest częścią projektu „#NamNieJestWszystkoJedno – usługi dla rodzin w gminach Morąg, Miłakowo, Miłomłyn, Małdyty, Grunwald, Łukta”. Wyjazd rodzinny jest formą aktywizacji i integracji UP i ich rodzin poprzez wspólne, aktywne spędzanie czasu
w warunkach pozadomowych.
- Wymagania wobec usługi animacji rodzinnej
- a) wymogi konieczne
- usługa animacji integracji rodzinnej obejmuje jednorazowo 4 dni (od dnia przyjazdu rodzin do miejsca pobytu do dnia wyjazdu) i jest realizowana przez 2 animatorów.
- usługa animacji integracji rodzinnej będzie realizowana w godz.: od 16.00-22.00 – 1 dzień, od godz. 8.00-22.00 – 2 i 3 dzień, od godz. 8.00 – do 14.00 – 4 dzień – łącznie 40 godz. dla jednego animatora. 2 animatorów x 40 godzin x 6 grup= 480 godzin.
- podczas realizacji usługi animator będzie realizował następujące zadania: grupowe zajęcia integrujące rodziny, gry i zabawy podczas czasu wolnego– pokazywanie sposobów spędzania czasu wolnego z rodziną, gry i zabawy w konwencji konkursów – potyczki rodzinne. Dodatkowo animatorzy będą reagować na bieżąco na potrzeby UP związane z zagospodarowaniem czasu wolnego: udzielanie informacji w formie krótkich szkoleń/pokazów – jak można w sposób zdrowy i efektywny spędzić wolny czas z rodziną.
- b) kryteria dodatkowe
- w przypadku zaistnienia braku możliwości realizacji usługi z przyczyn losowych niezależnych od Oferenta, Oferent powinien zapewnić realizację usług animacji rodzinnej przez podmiot zastępczy – o takiej samej jakości wykonania. Zarazem podmiot zastępczy spełni kryteria wymienione w punkcie a) rozeznania rynku.
- Termin płatności 21 dni roboczych od daty wystawienia rachunku/faktury. Rachunek/faktura wystawiana będzie po zakończeniu usługi. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu płatności w miarę posiadanych środków dostępnych na koncie projektowym.
- Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane
z realizacją usługi. - Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
– Kod: 92331210-5; Pełna nazwa: Usługi animacji dla dzieci
- Termin realizacji: lipiec-wrzesień 2020
- lipiec-wrzesień 2020 rok–harmonogram dostarczenia usługi Zamawiający przekaże Oferentowi na 14 dni przed realizacją usługi.
- Miejsce wykonywania usługi: obszar województwa warmińsko- mazurskiego.
- Wymagania stawiane wykonawcom.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne a także podmioty świadczące usługi animacji, które:
- Posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe
- Posiadają minimum 2 lata doświadczenia zawodowego.
Oferent jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
- Formularz ofertowy (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem wykonawcy o potencjale kadrowym(zał. nr 2)
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie oferenta lub kadry oferenta;
- Osoby fizyczne zgłaszające ofertę zobowiązane są do złożenia Curriculum Vitae.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.
Comments are closed.